Publikasjon

Utfyllende informasjon om publikasjonen
Morrison, Alistair M.
Tidspunkt:
2013
Tittel:
Marketing and Managing Tourism Destinations
Sted:
New York (US) & Abingdon (UK)
Publikasjon:
Routledge
ISBN:
9780415672504
ISSN:
DOI:
Fås her

Temaer

Trykk på hver tema for å oppdage flere ressurser innen denne kategorien!
Destinasjonsledelse

Destinasjonsledelse handler om å se reisemålet i helhet. Det innebærer å bistå interessenter i å utvikle og drive sine næringer på den beste måten. Det krever ledelse og forvaltning av ressurser slik alt spiller sammen om å gi gjestene en helhetlig opplevelse med en rød tråd hele veien gjennom. Det handler om å levere det en lover, og gjerne overlevere.

Referert i

Verket er brukt i følgende innlegg
Ikke referert noe sted ennå...

Mer litteratur i samme kategori

DMO Spesialisten sporer ikke våre besøkende på tvers av internettet, men hvis du klikker "Tillat" så gir du oss tillatelse til lagre en analyse-innholdskapsel i din nettleser. Denne gjør at vi kan forstå hvordan våre nettsider fungerer. Les vårt Personvern her.
Alt innhold
Lukk